Avreise

Vi har i dag forlatt norge. Ligger nå i Strømstad med Mango og Tempest.

Kommentarer

2 kommentarer til “Avreise”

  1. Morten avatar
    Morten

    Hallo!!

    Håper dere koser dere!! Tipper det er litt skumelt der ute i det store utland! Hvordan er svenskene? Er de annerledes ? er det vrient å kommunisere med dem eller snakker de noenlunde godt engelsk?
    Har dere sett noen eksotiske dyr? en dalarna-pånni eller no??
    Nå er det bare 7 dager til SY Saga Tiba følger dere ut på eventyret! Vi gleder oss til å se dere på varmere breddegrader!!
    Hilser fra hele mannskapet på Saga Tiba og ønsker dere en fortsatt fin reise.

    Morten

  2. Benny Madsen avatar
    Benny Madsen

    Hej Hovde

    Håber at i er kommet godt afsted -glæder mig til at følge jer

    God tur 🙂