Vi har i dag forlatt norge. Ligger nå i Strømstad med Mango og Tempest.
Kommentarer
2 kommentarer til “Avreise”
Morten
Hallo!!
Håper dere koser dere!! Tipper det er litt skumelt der ute i det store utland! Hvordan er svenskene? Er de annerledes ? er det vrient å kommunisere med dem eller snakker de noenlunde godt engelsk?
Har dere sett noen eksotiske dyr? en dalarna-pånni eller no??
Nå er det bare 7 dager til SY Saga Tiba følger dere ut på eventyret! Vi gleder oss til å se dere på varmere breddegrader!!
Hilser fra hele mannskapet på Saga Tiba og ønsker dere en fortsatt fin reise.
Morten
Benny Madsen
Hej Hovde
Håber at i er kommet godt afsted -glæder mig til at følge jer
Kommentarer
2 kommentarer til “Avreise”
Hallo!!
Håper dere koser dere!! Tipper det er litt skumelt der ute i det store utland! Hvordan er svenskene? Er de annerledes ? er det vrient å kommunisere med dem eller snakker de noenlunde godt engelsk?
Har dere sett noen eksotiske dyr? en dalarna-pånni eller no??
Nå er det bare 7 dager til SY Saga Tiba følger dere ut på eventyret! Vi gleder oss til å se dere på varmere breddegrader!!
Hilser fra hele mannskapet på Saga Tiba og ønsker dere en fortsatt fin reise.
Morten
Hej Hovde
Håber at i er kommet godt afsted -glæder mig til at følge jer
God tur 🙂