Dro fra Strømstad i stålende sol men vestavinden hadde en visss treghet som fremdeles medføret store bølger. Seilte derfor «innaskjærs». Utrolig fin skjærgård. Presset hardt på for å komme frem til Gøteborg samme dag men det ble litt i lengste laget. Tone på Mango fortalte oss at det var menge finne uthavner rundt innseilingen til Gøteborg og fant en av de på Bjørkö. Vi ankret opp etter 14 timers seilas.
Første «langseilas»
Skrevet av
i
Kommentarer
4 kommentarer til “Første «langseilas»”
Hei! Så moro Anne-Cathrine. Dette har du jo snakket om flere ganger at du har hatt lyst til. For en familie som vår, litt sidrumpa og helt uten behov for de store forandringene i hverdagen, utviser dere rett og slett stort heltemot! Vi er imponerte og ønsker dere all lykke til på turen og gleder oss til å følge med! Dette er stilig. Klem fra Nina og familien
Hei alle fem.
Nå sitter vi hos oss med modern og fadern og følger med hvor dere er. Ønsker dere god tur videre. Vi er alle veldig glad i dere, og gleder oss til å følge turen videre. Klem fra oss alle.
Hola! Høres ut som dere er godt i gang. 14 timer er noe å sove på. Håper go’været fortsetter for deres vedkommende. Vi nyter ettermiddager i boblebadet og tar dagene som de kommer. Feriestart fra helgen. Fortsatt god tur. Stor klem til alle fra meg.
Hei hei, nå har jeg vært på siden deres for første gang for å se. Det var ganske saklige kommentarer, vi leser gjerne nærmere stemningsrapporter etter hvert! Godt å se at dere har kjente å treffes med underveis. God tur videre!