10.-13 juni; Forberedelser i the big apple…

Dagene går med til en blanding av handling, gjennomgang av utsyr, og forøvrig litt jug og skryt mannskap imellom.

I dag, den 13., reiser «eierfolket», og båten er i våre hender…..

Tror vi har kontroll på det meste av utsyr, sikkerhet og bunkring av diverse.  Handlelappen, runde 1 i butikken, ble over en meter lang. Utrolig nok fikk vi plass til alt rundt omkring i båten.

Testbilde

Kommentarer

5 kommentarer til “10.-13 juni; Forberedelser i the big apple…”

  1. Koselig ;-) avatar
    Koselig 😉

    Ser herlig ut! Drar snart til Apene på mc tur. Kos dere masse,. vi føger ferden ;)Klem MB

  2. Johan avatar
    Johan

    God tur folkens. Færderen ble våt i år, men vi hadde det hyggelig. Savnet deg Ivar. Ny oppplevelse, surf i 10.4 knop med 30 tonn.

    Dere får nok masse surfer. God tur, jeg følger med…

  3. Kjetil avatar
    Kjetil

    God tur over Atlanteren…
    Ikke tenk for mye på ITIL prosesser mens du er på tur Ivar 🙂

    Hilsen Kjetil i DnB NOR

  4. Kristin, Jacob og Henrik (seilerfamilie Jan) avatar

    Hei Jan og resten av crewet,

    Jeg fikk virkelig et kick i dag tidlig…., yippi, våknet, og hadde fått bilde av deg på båten, og fantastiske Manhattan og Emipire State i bakgrunnen….wow, for en start på dagen….:-))
    Enig med deg, It’s always hard to leave New York…

    God tur til Newport?…:-))

    Varm seilerklem fra din kone og guttene…:-))

  5. Ingebjørg Aas avatar

    Kjemepekult Ivar. Ønsker dere en skikkelig god tur og en fantastisk opplevelse. En drøm blir virkelighet. Klem fra Ingebjørg