Mango
Skrevet av
i
Barna begynner for alvor å glede seg til langtur. De har laget hver sin kalender og krysser av for hver dag som går frem til avreise. 🙂
Hei på dere.
En kjempe flott hjemme side, gleder meg virkelig til å følge dere på reisen, kanskje håpe på et besøkpå den andre siden av havet:)
Hege
Dette var en superside, skulle ikke tro webmaster var under opplæring. Nå skal jeg forsøke meg med å sende noen bilder…
Dette har jo blitt en kjempeflott side Tone. Vi gleder oss til å lese reisebrevene deres underveis. Håper turen bare blir spennende og morsom.
Hei dere – dette var en veldig fin hjemmeside. Går det bra med dere? lena
Kommentarer
4 kommentarer til “Nedtelling til langtur”
Hei på dere.
En kjempe flott hjemme side, gleder meg virkelig til å følge dere på reisen, kanskje håpe på et besøkpå den andre siden av havet:)
Hege
Dette var en superside, skulle ikke tro webmaster var under opplæring. Nå skal jeg forsøke meg med å sende noen bilder…
Dette har jo blitt en kjempeflott side Tone. Vi gleder oss til å lese reisebrevene deres underveis. Håper turen bare blir spennende og morsom.
Hei dere – dette var en veldig fin hjemmeside.
Går det bra med dere?
lena