Ship ohoi!
Nå har vinden lagt seg en del. For oss racerseilere er ikke det så bra. Vi liker best når sjøen spruter i ansiktet, og vinden rusker i håret. Ser ut som det kan bli noen rolige dager nå. Kan hende vi får noen høydare på matfronten. Til nå har fokuset vært å treffe grytene, ikke så nøye hva vi har putta oppi. Men kan ikke klage. Maten har vært god den.
Ellers er det ikke så mye å rapportere herfra. Liten aktivitet på det store havet. Ingen andre kjente båter innenfor rekkevidde. Vi har nå seilt over 500 mil. Ikke så verst….
Alt vel
Robert
Lørdag 09.05.09 – L
Skrevet av
i