Hei igjen!
Svartastille varer fremdeles og det er Liv Signe som gjør jobben med fremdriften. Ikke så mye å rapportere. Vi hilser så masse til Morfar Rune som har sendt oss sms via internett og satelitt. Tusen takk og bra jobba! Til dere andre; han er født før krigen så bør være muligheter for at andre også klarer det.
Ellers har vi hatt Trivial Pursuit konk med Aurelia over VHF,en idag. Vi tapte knepent, men vi lover å komme sterkere tilbake.
Er det noen som lurer på hva Pigaloppen gjorde på mens mannskapet var på grillfest? Dere skjønner det at Pigaloppen ikke er så dum. Hun hang seg på slep i ca 2,5-3 knops fart på Aurelia, og sparte dermed litt på drivstoffet.
Alt vel – over og ut fra Pigalopp
M
Tirsdag 12.05.09 Fint v
Skrevet av
i