Torsdag 14.05.09 – F

Hei, vær hilset.
Onsdag ble enda en fin dag på havet. Halveismerket ble markert med ofring av bananer til Neptun. Hendelsen ble også dokumentert grundig både med levende bilder og fotografi. Ellers ikke så mye å rapportere. Som sagt, passert halvveis til målet og vi venter å være på Azorene til torsdag/fredag neste uke. Kapteinen fikk sin etterlengte spyl av skuta da en regnbøyge passerte imorges.
Ellers er det stille i spørrespalten og på havet. Vi oppfordrer igjen venner og kjente til å komme med spørsmål om livet på havet. Ellers blir vi veldig glad for hilsener og kommentarer i bloggen også 🙂 Husk bare at det er ett ganske åpent forum.. 😉
Vi hilser alle hjemme og håper alt står bra til.
Alt vel
Gutta på havet