Da nærmere det seg avreise, det står fortsatt noe igjen, men håper å få dette ferdig på mandag. Vi vil være klar for avreise fra vår hjemmehavn mandag 5. juli ca. kl. 18:00.
Vi vil da sette kurs direkte mot Sæby i Danmark ca.130 nm. I mellom all løpingen, bæring og montering har vi også tatt farvel med familien vår. Det var hyggelig og noe trist, for noen av dem, vil vi ikke treffe igjen før om et år. Vi har båret ombord klær, mat, verktøy, bøker og ting som en» bare må ha» og fortsatt flyter båten. Lagt ut noen bilder fra helgens begivenhet.
Først var det familien Fjæreide som kom for å ta farvel.
Noe trangt og det satt folk over alt, så ble intimt og trivelig.
Søndag var det familien Pettersen sin tur.
Her er familien Fjæreide – Pettersen samlet for å bli tatt bilde av. De tre eldste vil komme over og være sammen med oss fra midten av Desember til begynnelsen av Januar. Vi ser frem til å være samlet for å ferire jul i sammen.
Øverst fra venstre: Kim Henning, Tonje, Jeanette, Marit, Bjarne, Elise og Daniel. Vi er nå klare for reise på vår tur.
.
Kommentarer
4 kommentarer til “04.Juli, dagen før avreise og farvel”
Vi ønsker dere en riktig god tur alle sammen. Gleder oss til å følge dere på denne supre hjemmesiden.
Hilsen oss i Sterner AquaTech AS
hørte om turen idag.lykke til fra oss på oseberg gård.jeg skal følge med. skal på fisketur utenfor andøya imorgen elsker havet.
Gratulerer med dagen den 6. Marit! Om ett år er du hjemme igjen så vi kan feire dine runde år – og gjett om vi skal feire deg!! Vi ønsker dere lykke til på ferden og er sikker på dere får mange opplevelser, forhåpentligvis blir de fleste positive. Ser at første stopp er Danmark, men vi følger med dere og holder kontakten underveis. Mange hilsen Gunn Heidi og Ragnar
Gratulerer med dagen tante Marit.
Hilsen fra oss på Horgen