Vi ligger i godt driv i 8,5 kn mot Sæby. Vi regner med å være i havn ca. Kl.15:30. Flott seilas i natt, mye vind og noe sjø.
Kommentarer
4 kommentarer til “6. Juli, snart i havn”
Jan Helge
Hiv og hoy Marit!!
Gratulere med dagen!! Kos dere.
Hilsen Jan Helge og Anne Grethe
Marion & Co.
Hei på dere alle sammen.
Gratulerer med dagen Marit – og lykke til med turen til dere alle. Vi skal følge med – det blir spennende!!!!
Kos dere – kanskje vi sees på Gran Canari i november?
Charlotte Moltke-Hansen
Nei, men er det ikke Tonje som styrer båten på bildet?! Pass på så du kommer deg av båten i tide så du ikke ender opp i St. Lucia.
Lykke til med den lange turen! Håper det blir en fantastisk opplevelse!
GOD TUR!
-Charlotte
Sofie Rebekka Aardal Hansen
Hei alle sammen!:D
Vi vil ønske dere lykke til på reisen og gratulerer med dagen Marit.
Skal følge med, og komentere!:P
Gleder meg til å lese mer om det neste som dere opplever!!! 😀
Kommentarer
4 kommentarer til “6. Juli, snart i havn”
Hiv og hoy Marit!!
Gratulere med dagen!! Kos dere.
Hilsen Jan Helge og Anne Grethe
Hei på dere alle sammen.
Gratulerer med dagen Marit – og lykke til med turen til dere alle. Vi skal følge med – det blir spennende!!!!
Kos dere – kanskje vi sees på Gran Canari i november?
Nei, men er det ikke Tonje som styrer båten på bildet?! Pass på så du kommer deg av båten i tide så du ikke ender opp i St. Lucia.
Lykke til med den lange turen! Håper det blir en fantastisk opplevelse!
GOD TUR!
-Charlotte
Hei alle sammen!:D
Vi vil ønske dere lykke til på reisen og gratulerer med dagen Marit.
Skal følge med, og komentere!:P
Gleder meg til å lese mer om det neste som dere opplever!!! 😀
GOD TUR!!!!!
-Sofie 😀