6. Juli, snart i havn

Vi ligger i godt driv i 8,5 kn mot Sæby. Vi regner med å være i havn ca. Kl.15:30. Flott seilas i natt, mye vind og noe sjø.bilde.JPG

Kommentarer

4 kommentarer til “6. Juli, snart i havn”

  1. Jan Helge avatar
    Jan Helge

    Hiv og hoy Marit!!
    Gratulere med dagen!! Kos dere.
    Hilsen Jan Helge og Anne Grethe

  2. Marion & Co. avatar
    Marion & Co.

    Hei på dere alle sammen.
    Gratulerer med dagen Marit – og lykke til med turen til dere alle. Vi skal følge med – det blir spennende!!!!
    Kos dere – kanskje vi sees på Gran Canari i november?

  3. Charlotte Moltke-Hansen avatar
    Charlotte Moltke-Hansen

    Nei, men er det ikke Tonje som styrer båten på bildet?! Pass på så du kommer deg av båten i tide så du ikke ender opp i St. Lucia.

    Lykke til med den lange turen! Håper det blir en fantastisk opplevelse!

    GOD TUR!

    -Charlotte

  4. Sofie Rebekka Aardal Hansen avatar
    Sofie Rebekka Aardal Hansen

    Hei alle sammen!:D

    Vi vil ønske dere lykke til på reisen og gratulerer med dagen Marit.
    Skal følge med, og komentere!:P
    Gleder meg til å lese mer om det neste som dere opplever!!! 😀

    GOD TUR!!!!!

    -Sofie 😀