17. Mai, Gratulasjon fra Atlanteren

Kaptein og hans Crew gratulerer Norge med dagen og en hilsen til alle der hjemme. En spesiell hilsen til Horten og langturseilerne i Horta.
Kapteinen melder at alt er vel både med båt og hans Crew, Birgitte og Teddy.

Atlanteren feiring 005.JPG

Kommentarer

5 kommentarer til “17. Mai, Gratulasjon fra Atlanteren”

  1. Liv Mette avatar
    Liv Mette

    Gratulerer med dagen, Bjarne & crew! Vi gleder oss til å se deg igjen!
    Vi startet dagen med storfrokost her i huset sammen med besteforeldre og et par tanter og onkler, før ferden gikk til Heistad for barnetog og is. En liten pust i bakken er det tid til før vi drar til byen for å se på borgertoget og spise mer is. Været er skiftende med enkelte regnbyger, temperaturen er såpass at svetten pipler/renner under bunaden når sola titter frem.
    Sara gikk i tog tross vannkopper, det begynner å gi seg nå på fjerde dagen – har klødd fælt i helgen. Nå er de to største førnøyd med hver sin gassballong, henholdsvis Spiderman og pandabjørn, minstemann nøyer seg enn så lenge med litt grøt og en liten lur.
    Melder ellers alt vel på Brattås.

    Klemmer fra oss fem.:-)

  2. Astrid avatar
    Astrid

    Gratulerer med dagen Bjarne, Birgitte og Teddy! Fantastisk at dere er snart over Atlanteren. Her har vi gått i tog, hatt kappgange og spist rømmegrøt hos svigers, pluss matet alle villsauene med brød. De måtte ha noe godt i dag dem også(o:God tur videre håper det blir litt vind i seilene slik at det siste stykket går fort.Du er rå!!
    Klemmer fra oss i Bergen

  3. gjest avatar
    gjest

    Gratulere med dagen og snart fullført til Horta. Skulle gjerne byttet ut 17. mai på land med en på havet. God tur videre!

  4. Arne og Ragnhild avatar
    Arne og Ragnhild

    Gratulere med dagen til kapteinen og hans crew i fra Strømmen.
    Vi har sett barnetog her og russetog i Drammen. (Lasse,nevø).Christine har vært russebilsjåfør i 24 timer. Nå roer vi helt ned i stua da det er full arbeids- og skoledag i morgen.

    Ha en fortsatt fin seilas.

    Ship o’hoi fra Jan van Gent

  5. Bjørghild avatar
    Bjørghild

    Gratulerer med dagen !
    Så artig med bilde av hele mannskapet !