Så fint å se på bilder fra reisen, lille store verden. Nå ønsker mammas venninne dere alt godt; pass så dere ikke får kokosnøtter i hodet! Som kontorrotte i Rådhusgt. 20 (ikke helt sant, jeg jobber med kunsthåndverk og har akkurat vært i Finland og har det flott på jobb) men likevel: å se glimt fra havets reise er en drøm. God tur videre og med ønske om god helse og godt vær…
Beste hilsen Elisabeth
Kommentarer
Ett kommentar til “Smått mannskap”
Kjære Stine med familie stor!
Så fint å se på bilder fra reisen, lille store verden. Nå ønsker mammas venninne dere alt godt; pass så dere ikke får kokosnøtter i hodet! Som kontorrotte i Rådhusgt. 20 (ikke helt sant, jeg jobber med kunsthåndverk og har akkurat vært i Finland og har det flott på jobb) men likevel: å se glimt fra havets reise er en drøm. God tur videre og med ønske om god helse og godt vær…
Beste hilsen Elisabeth